.

.

torsdag 21 januari 2016

Hejhejhej


Hallå på er! Kom precis hem från skolan, vi fick sluta tidigare vilket var skönt. Så nu har jag precis bytt om till mjukisar och packat upp dator och liknande ur väskan. Tänkte sätta mig och fila lite på en grej på datorn nu samt invänta Ozcar som kommer hem med mat när han slutat. Yep that's right, idag ska jag frångå min numera nyttiga stil (bara sen i måndags but still) och äta mat från Max. Såg att dom fått in nya vegetariska hamburgare som jag är sååå sugen på att prova så jag kan helt enkelt inte hålla mig även om det är onyttigt. Sen kan jag ju dock skippa pommes och dyl för att vara lite nyttigare, burgaren i sig är ju inte det värsta liksom =) jag tänkte prova den nya halloumiburgaren , älskar halloumi och tyckte den lät väldigt god. Jag är ju inte 100% veg men undviker oftast kött pga att det äcklar mig (9 ggr av 10) så därför känns det lite kul att få ett "snabbmatsalternativ" som är vegetariskt och som inte bara innebär ett salladsblad. Senaste åren när jag ätit typ Max eller donken har det bara blivit pommes så kul med alternativ förutom någon enstaka gång. Så det ska bli spännande, mina förhoppningar är dock skyhöga så kommer säkert bli besviken. Men har sett att den fått gott betyg i smaktester åtminstone så lovar att återkomma senare ikväll med min åsikt ;)

Nä, nu ska jag greja lite. Tänkte sätta ihop två/tre olika hemmaträningsprogram att varva mellan, blir så jäkla ensidigt annars och slutar med att jag bara kör samma saker. Behöver lite variation så tänker sätta ihop några program att varva mellan. Bara för min egen skull. Sen när jag får energi nog att förflytta min träning från hemmet till gymmet kanske dom även går att använda där, med lite modifikation eller tillägg bara. Men det dröjer nog. Hittills känner jag mig duktig som får gjort 30 min/kväll här hemma.... Dock ska jag och mamma på bikramyoga på söndag, är riktigt excited!!

Nä vi får höras sen, nu ska jag greja. Har lite plugg också utöver "träningsprogrammen".



Seriöst, hur god ser inte denna ut? Och låter när man läser vad som är på?? Dör! Fotokälla: Google.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar