.

.

tisdag 12 januari 2016

Thanks the stars it's Friday.....


..... Typ så! Förutom att det är tisdag haha. Fredagsfeeling i luften är det iaf för jag och Sevgi är för stunden PLUGGKLARA. Terminens, eller förmodligen hela UTBILDNINGENS (hittills, fram tills det är dags för c-uppsats) jobbigaste och krångligaste uppgift är nu färdigskriven!!!!! Vad vi har kämpat alltså, sjukt. Vi gjorde t.om high-fives och kramades när vi var klara. Då fattar ni eller? Denna uppgift var brutal. Visst hade vi säkert kunnat skriva uppgiften snabbare och enklare men vi båda är personer som vill ha STENKOLL på det vi skriver om och då krävs det ju att man lär sig först. Så vi har analyserat, granskat, försökt fatta, diskuterat, försökt fatta lite till och nu äntligen fått ihop en uppgift att lämna in. Sen kanske vi har fattat allt fel, det återstår att se när vi får tillbaka uppgiften haha. Men nu tror vi åtminstone att vi fattat så vi är lyckligt ovetandes i åtminstone några dagar. Skönt. Sen kanske vi får göra om hela grejen om vi skulle tolkat allt fel men det är ett senare problem.

Nu ska jag njuta. Ledig ons + tor och jag ska inte ens tänka på plugg. SKÖNT.



Haha gillade min vita tröja så mycket att jag köpte en likadan svart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar