.

.

söndag 10 januari 2016

Dilemma


Nä livet är inte lätt asså. Har ett sånt där brutalt dilemma såhär mitt i natten. Vill ni höra? Jag är för pigg för att sova men för trött för att va vaken. Ja, jag ska förtydliga det lite.

Jag har sovit hela dagen. Från och till. Hela dagen. Alltså är min sömnbarometer full MEN jag är för trött i kroppen pga sjukdom för att orka stå eller ens sitta upp och ögonen rinner så kan knappt hålla uppe dom heller. Skitjobbig situation. Det mest logiska hade ju varit att kunna ligga och glo på en serie tills jag somnar men NEJ det går inte för ögonen rinner för mycket och jag kan därför bara ha dom öppna en stund i taget (seriöst ja, detta inlägg har tagit en kvart att skriva hittills pga rinnande ögon). Så jag får ligga här. Lyssna på Mr som snarkar, katterna som snarkar och fundera i mörkret. Inte så jävla rockigt på en lördag va???? Svar nej. Vill bara somna och vakna upp helt frisk imorgon.


Nä, nu måste jag blunda vidare. Puss och hoppas ni haft en bra mycket roligare lördag än mig!


En bättre dag. Juldagen var seriöst helt fucking amazeeeeeeee och jag hade lätt gjort om den kvällen/natten x 10000000.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar