.

.

tisdag 12 januari 2016

in school!


Godmorgon från skolan!

Sitter och har workshop, vilket idag innebar en föreläsning på morgonen och nu arbete i grupper under dagen. Sen ska vi samlas vid ett igen, alla grupper, och presentera vad vi kommit fram till för varandra. Helt okej dag, hade det inte varit för att vi hade haft andra uppgifter hade jag nog t.om tyckt att det var en ganska rolig dag. Men nu känner jag mig lite stressad för att vara ärlig. Jaja.


Vi sitter iaf och jobbar nu så jag passade på att skriva ett snabbt inlägg. Men nu måste jag nog jobba vidare. Om vi är tillräckligt snabba kanske jag och Sevgi hinner klart med vår uppgift under lunchen = vi slipper stanna kvar efter skolan = GÖTT. Så det hoppas vi på.

Slutar iaf runt halv tre och i eftermiddag har jag inga planer. Det känns rätt gött faktiskt då resten av veckan är rätt planerad =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar