.

.

lördag 23 januari 2016

Skidsugen!


Hello guys. Ska snart äta lite brunch i form av pannkakor som är kvar från igår, gott =) Sen kan dagen dra igång på allvar.

Vet ni förrestenvad jag är? Jag är extremt, alltså extremt sugen på att åka skidor. Kom och tänka på det när jag var ute för en stund sen och såg att det snöade. Lyckas alltid få ett sug efter det denna tiden på året och detta året är inget undantag. Älskar att åka skidor (okej jag åker snowblades men ändå), tycker det är helt fantastiskt bortsett från den första timman för då har jag alltid jätteont i fötterna haha. Sen vänjer dom sig/domnar lite och då är det bara att köra på. Åh jag måste nog försöka få till en dag i backen snart!

Nu ska jag äta, vi hörs senare.
 

En bild från förra året i backen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar