.

.

söndag 24 januari 2016

Så svettigt


Herregud alltså. Kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig tidigare i mitt liv har varit så svettig som efter/under passet. HERREGUD. Inte en enda cell på kroppen som inte svettades, det RANN t.om från underbenen?!?!? Jag svettas aldrig om underbenen?! Nä det var helt sjukt alltså, 90 min yoga i typ 40 graders värme = svettigt. Men det bästa var ju att alla svettades lika mkt, även dom som kör många ggr i veckan. Så jag var liksom inte ensam :) jag tyckte det var skönt, att svettas så mycket alltså. Då känns det liksom att man har ansträngt sig :)  tyckte jag och mamma kämpade på bra även om man blev helt snurrig och fick sätta sig en minut emellanåt. Blodtrycksfall deluxe, märks att jag inte är van vid andningsteknik och yoga i värme. Men det var kul, och grymt skön känsla i kroppen nu efteråt. Grymma är vi, jag och mamma <3

Direkt när jag kom ut ur salen tryckte jag i mig en banan och dextrosol + massa massa vatten. Sen blev det en snabb kroppsdusch och sen gick jag och mamma och tog en kaffe i väntan på hennes tåg. Mysigt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar