.

.

söndag 31 januari 2016

Natti.


Ska lägga mig nu strax tänkte jag, är ganska så trött. Fått gjort lite vettigt idag faktiskt, permanentat utväxten, tränat, hämtat paket, beställt kurslitteratur mm. Tänkte även gått på bio ikväll men igår när vi var inne och kollade biljetter var det helt fullt på BÅDA biograferna i Göteborg. Precis alla tider filmen skulle gå var fullbokade. Helt sjukt va?!? Så det var ju bara att skjuta upp det till en annan gång. Blev hemmamys istället.

Nu ska jag lägga mig så jag orkar med morgondagen. Blir bikramyoga imorgon också (om jag inte blir sämre, känner mig lite krasslig idag) men inte förrän på kvällen isf. Får se imorgon vad som händer helt enkelt!


Såhär gott ska jag sova inatt (japp jag ich Moltas delade kudde förut när jag vilade på dagen, SÅÅÅÅ mysigt). Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar