.

.

onsdag 27 januari 2016

Onsdag.



Kom hem för typ fem minuter sedan och har nu parkerat i soffan och klickat på OC. Tänkte att jag passar på att göra ett snabbt blogginlägg innan jag slappnar av alltför mycket. Smärtkursen verkar BRA, vi var en grupp på åtta (?) patienter med olika smärtproblematik men som alla har någon typ av långvarig smärta. Flera med endometrios precis som jag. Samt flera olika professioner som håller i kursen. Verkar som det kan bli väldigt bra faktiskt, nyttigt att höra på andra i samma situation och intressant att få flera perspektiv på hur man kan hantera smärtan i vardagen. Så det känns bra!

Nu sitter jag och försöker planera in yoga på mitt schema, tänkte köra två gånger denna vecka (bikramyoga). Herregud alltså, känner att jag utvecklat någon form av hat-kärlek till det efter senast - å ena sidan vill jag aldrig mer sätta min fot på stället för att det var så FRUKTANSVÄRT jobbigt, å andra sidan vill jag dit direkt och prestera bättre än senast och bara känna svetten rinna. Det var det jag gillade mest, att jag blev så jäkla varm för det kändes verkligen som att det brändes mängder med kalorier haha. I vilket fall ska jag planera in två tillfällen till och just nu lutar det åt imorgon + en dag i helgen. På fredag har jag nämligen skola på förmiddagen så. Nu är frågan bara om jag ska köra för- eller eftermiddagspass OCH vilken dag i helgen. Hm. Värt att fundera på.



Pic från precis just nu, älskar att katterna kastar sig DIREKT upp i famnen när man kommer hem och sätter sig på soffan. Mina älsklingar!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar