.

.

onsdag 6 januari 2016

Så trött all the time?!?!!??


Herregud fastnade totalt i plugget och vips var klockan halv tre. Har suttit här hemma i min ensamhet och försökt läsa på och lära mig om statistiska analyser och om olika saker att tänka på när man använder statistik i forskning helt enkelt and guess what? Det är faktiskt ganska roligt. Inte artiklarna i sig men själva statistikdelen är ganska rolig nu när jag satt mig in lite i det. Svårt, med alla siffror och deras innebörd men roligt. Jag älskar ju siffror, matte och sånt haha så det kanske är därför. Dock ser jag inte fram emot att granska och jämföra artiklar imorgon trots min nya kunskap om statistik men det måste ju bara göras så....

Vad har jag mer gjort idag då? Sovit. Efter att ha ätit med mamma förut följde hon med mig hem och så umgicks vi en stund. Vid halv sju, när hon hade gått, stendäckade jag i sängen och sov flera timmar. Seriöst vad är det för fel på mig? Gör inget annat än sover ju. Är detta ens ett liv haha? Nä men antar att jag har en sån period nu så kroppen behöver väl det tyvärr :( Tog mig upp ur sängen efter några timmar iaf och pluggade lite och tiden sprang iväg och nu är det mitt i natten. Ska sova en stund så jag orkar med morgondagen.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar