.

.

onsdag 20 januari 2016

Hemmaträning


Hej på er, läget? Själv sitter jag i soffan, ska strax köra min hemmaträning och sen duscha + sova. Skulle ju egentligen plattpermanentat mitt hår typ idag men jag skjuter lite på det faktiskt. Så ska tvätta det imorgon bitti, köra inpackning och balsam och sen permanenta det när det blivit smutsigt igen om ett par dagar. Känns som det passar mitt upplägg bättre, är ledig hela nästa vecka utom fredag (eller aa har ju litteratur att läsa inför hemtentamen den 19 februari men det är ingen ide att börja med än). Så tänkte göra det någon av de lediga dagarna, blir perfekt :)

Nu ska jag köra träning i 30 min och sen varva ner lite så somnar jag gott sen! Vi hörs kanske innan jag sover, annars imorgon bitti. 


Nu ska kroppen få jobba! En bild på mig och Unda på gymmet får pryda detta inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar