.

.

söndag 1 november 2015


Alltså jag vet inte varför men av någon konstig anledning blir jag alltid SÅÅÅ jävla dålig på att blogga när jag är hos mamma haha. Lite konstigt ändå.

Idag har jag gjort lite allt möjligt. Bland annat var jag och mamma i stan förut, fick med mig en grymt snygg tröja hem! Jättenöjd haha. Ska visa er den imorgon när jag kommit hem till Göteborg. Sen har jag chillat hemma, ätit god mat och bara haft det gött hos mamma. Och nu på kvällen har jag varit med Jessika, mys. Vi har varit uppe vid min älskade morfars grav och satt ett ljus, gick även till fina Malins grav och sa hej. Det var grymt fint på kyrkogården nu med alla ljus, lite sorgset men väldigt, väldigt fint. Sen har vi mest bara hängt.

Ja, det var lite skönt att komma hem en helg. Det var riktigt längesen jag var hemma nu, i början när jag flyttade till Gbg var jag hemma ganska ofta men det har bars blivit mer och mer sällan och nu är jag knappt här alls. Så det var lite skönt att komma hit en helg och relaxa. Dock saknar jag INTE att bo här. Det är mysigt att hälsa på emellanåt men jag skulle inte vilja bo här igen. 

Annars då? Känner mig lite ledsen nu om jag ska vara ärlig. Finns ingen anledning till det egentligen men jag känner mig bara inte på topp. Ibland tänker jag för mycket och jag har nog gjort det på senaste. Så jag känner mig lite nere. Men det blir nog bättre snart =) om inte annat är helgen snart över och då hinner jag inte känna efter HAHA.

Nej nu babblar jag på om allt möjligt onödigt. Ska lägga mig nu och imorgon blir det hemfärd. Vet inte riktigt när utan det får vi se, ska åtminstone förbi mormor en stund innan och lite sådär. Mysigt, jag saknar mormor!!! Nä, nu måste jag sova... Godnatt people.



Ett par selfies i mammas badrum =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar