.

.

lördag 21 november 2015

Jag är ganska grym


Ska lägga mig nu. Innan elva på en lördag, yeah vad kul!!!! Not. Jag som älskar att vara uppe sent, buhu. Jaja det kommer fler tillfällen. Är faktiskt rätt trött och framförallt helt trött i kroppen och magen gör rejält jävla ont så det kanske är bra att sova ändå =)

Imorgon står klockan runt 05. Upp, kaffe, fixa mig lite lätt (orkar inte mer än att fräscha till mig den tiden på morgonen haha) och sen åka mot praktiken. Praktik till 14.30. Jag gillar att jobba dag så det passar mig ganska bra, bortsett från att jag måste lägga mig så tidigt. Det gillar jag inte. 

Annars har jag inte mycket spännande att upplysa er om. Det är snart jul vilket säkert alla vet och det ser jag fram emot, det ska bli supermysigt :) älskar julförberedelser, julshopping, julafton. Det är en mysig period framför mig och det absolut bästa är nog ändå att 12 veckors praktik snart är avklarade (tre veckor kvar). Kollar tillbaka på denna termin och tänker "hur fan orkade jag" och sen bli jag både glad, stolt och nästan lite tårögd. För vissa kanske det inte är någon stor grej men för mig med smärtor och trötthet är det bannemig som att bestiga mount Everest. Många med så starka endo-symtom som jag har är ju sjukskrivna men jag kämpar på. Praktiserar 35 h/vecka (i snitt) och skolarbete på det. Jag är faktiskt lite stolt. Över att jag kämpar på trots att det skulle vara både lättare och skönare att bara lägga ner allt för ett tag och faktiskt tillåta mig att vara sjuk. Men jag skulle aldrig kunna göra det, det är inte sån jag är. Jag är en fighter, och just nu en sjukt  grym sådan. Jag orkar egentligen inte, men jag gör det ändå. Förtjänar verkligen en klapp på axeln och en bio med min favorit imorgon <3

Nä, nu ska jag faktiskt lägga mig. Vi hörs på väg till praktiken imorgon! Puss


En liten slappbild i min nya älskade gosetröja från NLYtrend by Janni Delér. Perfekt är den, den där perfekta stickade man har haft i huvudet men aldrig hittat :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar