.

.

måndag 30 november 2015

Godnatt!


Nu var det läggdags. Och tack vare att jag fick sluta tidigare idag har jag faktiskt hunnit med lite vettigt under kvällen - jag har börjat med min uppgift. Sjukt grym eller? Svar ja.

Imorgon blir det praktik 06.45-14.30 och sen ska jag nog fortsätta med min uppgift. Kanske vila lite först, vi får se. Har inga direkta planer imorgon iaf utan det har jag på onsdag. Åh vad jag längtar efter att hänga med Vickan! Det ska bli så mysigt :)

Nä nu får jag faktiskt lägga mig. Trött och lite snurrig och jag måste få min skönhetssömn ;) godnatt på er!


Wohooo praktiken är snart slut, gissa vad det första jag ska göra är? Yep that's right - naglar :D eller så väntar jag en vecka efter praktiken är slut och gör naglar då istället för då håller dom över både jul och nyår. Kanske är smartare. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar