.

.

måndag 30 november 2015

Bra&dåligt med dagen.


Dagens 3 negativa:

1. Jag har haft brutalt ont.

2. Jag har varit brutalt trött.

3. Mina läppar har ännu inte läkt utan består av tre stora munsår vilket ger mig ett HEJ-KOM-OCH-HJÄLP-MIG-utseende.


Bild från innan praktiken idag.




Dagens 3 positiva: 

1. Jag fick sluta tidigare då min handledare tyckte jag hade jobbat på så bra och varit sjukt ambitiös trots smärta och trots att jag har legat inne hela helgen, hon tyckte jag var värd att åka hem och vila.

2. Jag klarade min tenta. Mot alla odds så klarade jag den. Helt sjukt alltså, det har inte riktigt sjunkit in än tror jag. Hur grym är jag?????

3. Jag fick väldigt fina vitsord på mitt utvecklingssamtal. Väldigt fina. Blir så himla glad :) Fick lite extra motivation till resten av praktiken nu kan man säga!


Bild från efter praktiken idag.





Nu ska jag kolla ett avsnitt GG och sen sova. Skriver ett sista inlägg innan jag sover =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar