.

.

måndag 30 november 2015


Nu får det änna bli sängen. Sovit halva dagen till & från men nu måste jag nog ändå lägga mig för natten så jag får vilat mig lite. Imorgon väntar nämligen praktik, 14-21.30. Som jag skrev förut har jag ingen aning alls om hur jag ska lyckas orka det men jag får prata med min handledare och berätta om min helg och hoppas att hon har lite förståelse för att jag kanske inte är på topp. Det måste hon väl ändå ha? Hoppas det. 

Annars idag hade vi "gäster" (hatar det ordet) här förut på adventsmys. Glögg, pepparkakor, cheesecake som mamma hade varit här med och julmust. Supermys. Mamma var även här en sväng förut och lämnade lite grejer, skönt att få träffa henne :)

Nä nu ska jag sova, eller försöka åtminstone. Har såååå jäkla ont så är ytterst tveksam till att det kommer gå alltså :( fy! Hatar detta och låter som världens gnällkärring men det gör verkligen SÅ ont och det går inte att göra något åt.... Hoppas jag kan sova bort det.....Vi hörs när jag har vaknat!


Lite så ja....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar