.

.

onsdag 18 november 2015


Hej på er. Ligger hemma och har ruskigt ont i magen, usch! Tur att jag ska till doktorn imorgon, till min "endo-läkare". Hon kommer säkerligen inte ha något vettigt att säga men hon kan åtminstone (kanske) se om det kommit någon knasig cysta eller så. Alltid något.

Idag har jag faktiskt inga planer alls. Heeeelt oplanerad dag och jag kan inte riktigt bestämma mig för om det känns skönt eller jobbigt. Skönt att bara va hemma och ta det lugnt för jag är inte sugen på att dra någonstans eller göra något alls, MEN jobbigt då mina lediga dagar inte direkt växer på träd - då vill man ta vara på dom till 100% egentligen. Så lite blandade känslor till dagen kan man väl säga =)

Nä, nu ska jag se om jag kan fastna på bild idag så ni kan få se lite nya plagg. Later!


En liten dagens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar