.

.

måndag 2 november 2015

"min värld blir aldrig någonsin densamma utan dig"


Läggdags nu så jag orkar upp imorgon. Sen jag kom hem från Vargön har det blivit plugg, serie, ätit, fixat grejer inför morgondagens praktik och myst med Lexi. Vanliga söndagssysslor med andra ord.

Imorgon väntar praktik från kvart i åtta till eftermiddagen någon gång och därefter får jag se lite. Jag och Mr pratade på att åka en sväng till stan men det beror lite på hur jag mår och när vi båda slutar och sådär. Ja, vi får se imorgon helt enkelt =) Praktik först iaf och nu har jag mentalt startat en liten nedräkning - 3 dagar kvar! Sen är två av tre praktikperioder avklarade, åtta veckor av tolv. Fan vad grym jag är!



Bild från igårkväll hos mamma. Hade jag tagit en nu hade ni blivit lite skrämda haha, ser helt förjävlig ut xD

Nä nu ska jag krypa ner med kissen. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar