.

.

onsdag 18 november 2015

New


Haha shit vad kass jag är, har grejat massor så glömde nästan bort att fota kläder och i all stress hann jag bara ta kort på två plagg. Den svarta klänningen med snörning + den grå stickade tröjan är nya - love them.


Vanlig svart långärmad klänning med en liten twist! Perf. Måste komma på en bättre lösning gällande bh men för ett snabbt kort fick det duga med även om den syns lite. Älskar i vilket fall modellen på klänningen och den är så fin. Får nog dock köra med strumpbyxor till ett tag framöver.



Grey knit. Vad kan jag säga? The one gällande stickade tröjor och jag älskar att kragen är lite sådär halvhög - inte polohög men inte heller vanligt urringad. Diggar även mudden längst ner och denna kommer jag nog mest matcha med svarta eller mörkblå jeans, en liten skinnjacka och några skor. Men den var även söt med kjol (klänning) till.

Ska visa er fler plagg sen/imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar