.

.

lördag 28 november 2015

Något bitter ja.



Yes, ska få åka hem sen. Lika bra känner jag för tabletter kan jag stoppa i mig hemma på egen hand och speciellt mycket mer än så gör dom inte just nu. Känner mig irriterad men mest less och trött. Orkar faktiskt inte ha det såhär, förstår inte meningen. Sjukt arg alltså, antar att det är en blandning av trötthet/smärta/morfin/hjälplöshet. Är sur på alla just nu och tycker att alla, faktiskt alla, kan dra åt helvete just nu. Ganska omoget egentligen men ibland får det faktiskt vara så. Bör väl säga förlåt i förebyggande syfte till mina närmaste men jag tycker inte om någon just nu. Och det beror mest på mig själv och min situation, men jag är faktiskt även lite befogat sur och besviken. Jag antar att det är nu man märker vilka som finns där på riktigt.

Nä jag ska nog inte blogga mer nu, det är ingen bra idé. Mognadsnivån på mitt humör just ligger i sandlådan ungefär så jag tror det är bäst att avsluta detta inlägg. Dock kände jag faktiskt att det var lite givande att gnälla här i bloggen istället för att vara arg mot någon så lite bra var det. Nu ska jag se till att få gå hem snart, sen ska jag duscha av mig mitt dåliga humör och ikväll kommer Anna. Hon ska få träffa bebiskatten och så skulle vi dricka vin och ev gå ut men jag tror inte det blir något vin för mig. Eller utgång heller för den delen. Men det ska bli mysigt med lite besök från Vänersborg :)



Lips. Är ingen vacker syn för världen nu må jag säga. Håret åt alla håll och kanter, läppar som fortfarande är både svullna och spruckna och ett kritvitt ansikte med rödkantade ögon. Synd det inte var halloween, hade inte behövt klä ut mig.


Typ såhär ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar