.

.

måndag 2 november 2015

Godnatt måndag


Sedärja, nu var det läggdags igen. Efter praktiken blev det en sväng till stan, skulle kolla efter ett klädesplagg som jag spanat in och den fanns. Så den fick jag med mig hem som en liten present från Mr för att jag kämpar på fastän jag har ont och är trött, tack hjärtat <3 Däckade en liten stund när jag kom hem från stan vilket var sjukt skönt haha. Hade nog lätt kunnat ligga kvar i sängen och sovit hela natten redan från då haha. Men jag var tvungen att gå upp så det gjorde jag. Gjorde klart det sista på båda mina uppgifter och den ena ska jag skicka in imorgon kväll. Så det känns skönt att ha det avklarat. Förutom att plugga har jag ätit, grejat lite, provat mitt nya plagg och kollat på Bones, säsong 10 kom nämligen i lördags hehe. Så det har varit en chill men skön måndagseftermiddag/kväll. Och nu ska jag lägga mig så jag orkar upp till praktiken imorgon - två dagar kvar!!! Efter praktiken imorgon har jag lite planer men det kan vi ta då för nu ska jag sova. Puss på er och mitt nya plagg får ni se när jag har möjlighet att fota i bra ljus (nu är det så mörkt både när jag går på morgonen och när jag kommer hem). Godnatt!


Upprepad bild på mig och Mr, men jag tycker den är lite söt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar