.

.

lördag 7 november 2015

Imorgon kommer Moltas!


Nu ska jag lägga mig. Haft en härlig fredag med skola först, sen hemmachill och sen häng med Matilda. Sen jag kom hem från att ha varit med Matilda har jag pluggat lite, glott serie och myst massor med Lexi. Var tvungen att passa på för idag är sista kvällen med bara en liten kisse, imorgon kommer vår andra bebis! Såå mysigt och jag längtar efter honom och hoppas verkligen han och Lexi kommer överens fort. Kommer kännas så skönt att veta att lilltjejen har sällskap på dagarna när jag typ är på praktik och Ozcar jobbar! Och sen är det ju alltid mysigt med en kattunge ;)


Har grejat lite nu senaste timman med att förbereda att Moltas kommer, bland annat ställt ihop hans låda med Lexis. Självklart är hon där och tittar direkt, världens mest nyfikna lilla tjej :) nu har dom varsin låda iaf och vi har även köpt ett litet blått koppel med sele till Moltas precis som Lexi har i rosa, typ ifall dom vill gå ut på balkongen eller så. Åh det ska bli så mysigt med en till!!!

Nej nu måste jag nog lägga mig. Ska ta sovmorgon imorgon och sen vara med katterna hela dagen innan jag eventuellt ska iväg senare på kvällen och dricka drinkar. Men vi får se hur de blir med det :)


Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar