.

.

fredag 20 november 2015

Freeeeedag


På vagnen mot praktiken. Herregud vad trött jag var och då somnade jag ändå tidigt igår. Hmm... Börjar i vilket fall vakna lite smått till liv nu och känna mig redo för dagen. Fredag idag men det känns faktiskt inte det minsta som fredag. Förmodligen för att jag precis haft två lediga dagar OCH för att jag har praktik hela helgen. Vilket fantastiskt sätt att spendera min helg, right? Idag jobbar jag till 14.30, imorgon går jag 14-21.30 och på söndag blir det ett dagspass. Så jag har, som ni säkert förstår, inga jättestora planer för helgen. Bortsett från söndag kväll, då händer det grejer hehe :)

Nä nu ska jag gå av om några hållplatser, in och byta om snabbare än blixten och sen köra igång dagen. Vi hörs senare!


En liten bild från Spain :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar