.

.

tisdag 10 november 2015


Sovdags nu ja. Imorgon blir det skola, vi ska ha workshops hela dagen vilket jag inte är överdrivet taggad på men vad ska man göra? Idag har jag iaf mest pluggat, dock fastnar INGET och det gör mig förbannad. Känns som jag sålt hjärnan eller något, den hänger inte med ALLS och jag blir så himla ledsen. För att fem minuter senare garva över det... Ja ni hör ju bara. Inte helt hundra därinne just nu HAHA.

Idag beställde jag även en tröja från en kollektion som släpptes IDAG, var lite rädd att den skulle ta slut direkt men jag hann haffa en och den är såååå snygg! Hoppas den är lika snygg när den kommer bara, ska fota och visa er dirr.

Men nu måste jag sova, om det går. Är sååå stressad över att plugga när inget fastnar, vanligtvis fastnar det av att läsa två-tre ggr men inte nu och det stressar mig så in i hell. Men vad ska man göra?! Ska försöka AAAANDAAAAS, stressa ner och somna nu så hörs vi med BÄTTRE (!!!) uppdatering imorgon. Puss på er!


Två krigare efter några timmar med lek förut haha. Så stensomnade dom såhär. Gullisar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar