.

.

måndag 23 november 2015


Måndag idag men för mig känns det som söndag haha. Hade ingen söndagskänsla alls igår så det var väl inte mer än rätt att den skulle infinna sig idag istället. Dock lika störande ändå. 

Idag har jag iaf haft en mysig dag. Först varit hemma och tagit det lugnt och grejat här hemma och sen träffat Jessika. Vi började med en fika på EH eftersom vi ändå var i stan (mötte upp henne vid tåget) och sen tog vi en promenad hem till mig och har varit här resten av kvällen tills hon åkte. Och för att vara säker på att hon skulle komma på rätt tåg och liknande så följde jag och Ozcar henne till centralen. Har haft det mysigt idag med Jerre, fick riktig separationsångest när vi skildes åt :( buhu. Efter att ha vinkat av henne tog jag och Ozcar en promenad hem från centralen - två likadana promenader för mig på samma dag alltså, händer det ens? Haha! 


Fikaaaa.

Nu sitter jag i soffan med lilla Lexi i knät, hon har krupit upp hos mig och ligger och snarkar =) så mysigt! Ska sova om en timma eller något hade jag tänkt menn först får det bli ett avsnitt gossip girl!

 
En halv jag haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar