.

.

söndag 15 november 2015

Lagar käg


Hej på er, läget?? Bloggen har varit hur tråkig som helst den senaste veckan men jag har inte riktigt varit bloggmotiverad så sorry för det. Uppdaterar gör jag ju åtminstone även om inläggen kanske inte är särskilt roliga :)

Just nu står jag och fixar matlåda. Japp imorgon är det första dagen på min praktik inom psykiatrin och jag hade helt glömt bort att en matlåda kan vara bra att ha. Så jag slängde ihop en nu lite snabbt, bulgur med quorn och currysås. Funkar ju helt klart :) imorgon börjar jag klockan nio och jag är redan lite nervös måste jag medge. Hoppas på en bra handledare, då brukar det kännas bra. Hoppashoppas!!!

Nä nu ska jag göra klart maten. Ni får väl kanske ett litet inlägg sen när jag borstar tänderna =) puss


Två quornfiléer i ugnen haha. Om ni undrar vad det svarta är så är det svartpeppar, råkade öppna fel sida på kryddburken när jag skulle krydda så det blev en hel hög HAHA. Menmen får skrapa bort det värsta helt enkelt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar