.

.

onsdag 25 november 2015

Jobbigt


Usch vilken eftermiddag detta blev. Även om läpparna i sig inte är någon större fara så är det ganska mentalt påfrestande att inte ha någon aaaaning om vad man är allergisk mot. Sen gör det ju såklart ont, sticker och svider och är allmänt jobbigt bara. Fy! Dom börjar återfå en någorlunda normal storlek nu åtminstone och tur är väl det. 

Jag har faktiskt inte gjort så mycket idag bortsett från praktiken. Vilat och bara varit hemma typ. Försökt samla på mig ork till veckans sista praktikdag som är imorgon. Imorgon blir det dock ett något längre pass än innan - slutar vid fyra och det beror på att jag ska på en liten utbildning på slutet av dagen. Hoppas den är intressant =) Därefter går jag på långhelg och det ska bli förjävla gött om jag ska vara ärlig. Har redan styrt upp en hel del planer under helgen som jag ser fram emot, och jag längtar även extremt mycket efter sovmorgon. Även om jag hade sovmorgon i tisdags så blir det inte riiiiktigt samma sak när jag vet att jag ska iväg och praktisera från 14-21.30. Nä, jag ser helt enkelt fram emot en rolig dag som startar med sovmorgon och fortsätter med ledighet och häng med kompisar typ. DET längtar jag till, så det är tur att det snart är helg för mig =)

Men först har jag ett dagspass på praktiken. Imorgon ska jag bland annat på utbildning som jag precis nämnde, jag ska jobba lite med min skoluppgift (den ska utgå från en patient så ska försöka ha lite extra kontakt med min utvalda patient imorgon för att få ett bra underlag till uppgiften) och jag ska säkert göra en massa annat på avdelningen. KUL! Hög tid att sova då klockan står på fem imorgon och jag ber till högre makter (haha) att mina läppar beter sig normalt när jag vaknar..... Godnatt.


Två trötta älsklingar (nej kan inte ta en selfie idag för läpparna gör att jag ser helt fucked up ut HAHA).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar