.

.

torsdag 19 november 2015

Simple with details

Två svarta, enkla klänningar skurna på olika sätt. Nr 2 tightare än nr 1. Båda har små detaljer som gör dem roligare. Jag behövde helt enkelt enkla svarta klänningar och valde därför två med små detaljer på.


Nr 1 (ovan) med knytdetaljer på axlarna. Annars helt vanlig v-ringad och relativt tight klänning utan att vara astight. Grymt bra att ha till vardags.




Och så nr 2, något mer figursydd än den första med små "spets"liknande detaljer vid brösten. Jätteotydligt på bilden men jag älskar denna klänningen. Den passar verkligen som "den lilla svarta" i och med sin urringning och att den är tight. Tänker mig en partykväll med något snyggt över axlarna (typ som på tredje bilden) och klackar!



Fick även, av någon konstig och oklar anledning välja till ett extraplagg (??) och valde då en svart off-shoulder tröja. Satt som en smäck gjorde den, så länge inte magen är svullen eftersom den är magkort hehe. På bilderna har jag kjol men skulle nog hellre ha halvhöga jeans eller svarta byxor till.


Ska berätta om mitt läkarbesök lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar