.

.

tisdag 3 november 2015

En dag kvar!


Alldeles strax läggdags för mig nu och imorgon väntar SISTA DAGEN på vårdcentralpraktiken. Förstår ni eller?! SISTA dagen. Helt sjukt vad fort denna praktikperiod har gått och det känns både skönt och lite sorgligt att den är över imorgon. Men mest skönt om jag ska vara ärlig. För som jag nämnde förut så tar det otroligt mycket på krafterna att både ha praktik på heltid + skola på det. Även om det är otroligt kul att praktisera så blir det lite väl intensivt emellanåt, känns som att det enda man gör är att praktisera, plugga, äta och sova. Och kanske träffar en vän någon gång, om man orkar. Så det blir ändå skönt med en liten lugnare vecka med bara skola nästa vecka. Eller "bara" skola kanske jag inte ska säga, det väntar föreläsningar, tentaplugg inför tentan, grupparbete, tentan ska skrivas och vi ska ha redovisning. Men då är det iaf BARA skola som gäller och inte praktik OCH skola som det är nu. Så lite lugnare blir det allt =)

Nu ska jag sova så jag orkar upp sista dagen imorgon. Har faktiskt planer efter praktiken imorn men det kan jag berätta om imorgon. Tills dess, sov gott, må väl och godnatt!


Upprepad bild från när vi åkte till Stockholm för ett par veckor sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar