.

.

fredag 6 november 2015

Feelin' kinda happy right now


Känner mig lite glad nu när examinationen är överstökad. Klockan är inteens halv tolv och vi är redan klara, gött! Gick lite extra fort pga stort bortfall med folk, vi skulle varit 12 stycken men var endast 4 (INKLUSIVE mig) på examinationen. Lite roligt haha! Men det gick bra och det tog inte så lång tid så det var ju fett värt. Så nu är praktik 1 och 2 med tillhörande uppgifter, seminarium och examinationer avklarade, skönt! One more to go denna termin men 2/3 avklarat. Så nice :D

Nu kom jag precis hem, ska lägga mig och vila lite tänkte jag. Bara för att jag kan, för att jag är trött och för att vi slutade tidigt. Hinner liksom sova en stund nu och ändå finns det mycket av dagen kvar när jag vaknar, fantastiskt :D så det ska jag göra nu och sen bara chilla hemma tills jag ska träffa Matilda vid fyra någonting. Mys!


Haha om ni undrar om alla små färger så provade jag mina färgpennor för att se vilka som var slut....och nej, häftet skulle inte lämnas in haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar