.

.

tisdag 24 november 2015

Nattinatti


Nä, nu är det sovdags! Praktik imorgon igen och visserligen jobbar jag kväll men det känns ändå som att det är dags att sova nu. Ska inleda morgondagen med sovmorgon och därefter börjar jag jobbet vid 14. Blir nog inte mycket gjort innan skulle jag tro. Egentligen skulle jag behöva komma igång med min skoluppgift som är kopplad till denna praktiken men jag orkar verkligen inte. Motivationen är lika med noll. Jag orkar praktisera men mycket mer än så är det inte. Åh. Får hoppas att den kommer till mig snart, motivationen alltså. För denna uppgiften känns ganska krånglig och har dåliga instruktioner så jag måste verkligen komma igång snart. Ska nog försöka läsa lite av litteraturen som är kopplad till uppgiften imorgon förmiddag åtminstone, på så sätt kanske jag får någon tanke eller plan i huvudet gällande uppgiften. 

Men det orkar jag inte fundera mer över nu för nu ska jag ssssova. Godnatt gullisar.


En bild från en regnig vårdag, i brist på annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar