.

.

tisdag 17 november 2015

Tidig morgon


Godmorgon från spårisen! Japp kl är 06.10 och jag sitter på vagnen mot praktiken. Det var inte kul att gå upp imorse kan jag säga..... Men - det kommer bli jäkligt nice när klockan är 14.30 och jag slutar. Får tänka så helt enkelt =) framför mig har jag en dag i psykiatrin som jag hoppas blir spännande. Igår var ju mest att se stället, gå igenom mål och gå på självförsvarskurs som gällde så idag får jag förhoppningsvis se lite mer hur allt går till en vanlig dag på avdelningen. Blir nog kul!

Nä nu ska jag byta vagn så vi får hörs senare. Puss!


Haha på tal om inget - ibland är det sjukt svårt att få till en dejt med sin bästie. När jag jobbar är hon ledig, när jag är ledig jobbar hon xD tyckte det var lite skrattretande men irriterande på samma gång, såhär kan en konversation se ut... Men som ni ser lyckades vi få ihop en dejt till slut, längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar