.

.

onsdag 11 november 2015


Ja men nu blir det läggdags då. Suttit och pluggat ganska länge nu men det känns fortfarande inte som att något fastnar....menmen.

Dagen har bestått av skola mellan 8-15.45 som var helt brutalt tråkig och jag tror helt ärligt att det skulle varit NOLL personer där ifall det inte var obligatoriskt haha. Menmen, skönt att ha det avklarat iaf. Efter skolan drog jag direkt och mötte upp Amanda i stan och hängde med henne tills klockan var nio. Vi hade sååååååå mycket att prata om och tiden bara sprang iväg haha. Men supermysigt var det och det är så jäkla skönt att ha någon man bara kan ventilera till, tankar och sånt. Ja så mycket som jag pratat idag har jag inte pratat på länge haha. Helt sjukt kul har vi ihop iaf och det var så skönt att få skratta tills det kom lite tårar. Så det var helt klart en bättre tisdagseftermiddag/kväll =) sen jag kom hem har det blivit plugg och serie, har dock sett klart alla säsonger av Bones nu :((((( säsong elva kommer inte förrän nästa år eller så i Sverige så jag får vänta. Men har hittat en ny serie att ha just nu iaf, den är långt ifrån lika bra som Bones men funkar helt klart.

Nä nu måste jag sova. Ska på läkarbesök klockan 10 imorgon så det är hög tid för det. Imorgon är jag dessutom ledig men dagen kommer ändå få läggas till plugg. Jaja, skönt att vara ledig vilket som!

Godnatt på er. Hoppas inte katterna snor min kudde inatt.



Japp några stan-selfies

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar