.

.

lördag 21 november 2015

Lördagsjobb, check!


Fick sluta lite tidigare idag, sjukt skönt! Så istället för att sluta halv tio är jag hemma nu vid halv nio, nice. Ska äta, sova och sen lägga mig om några timmar för imorgon blir det upp tidigt och iväg på praktik.

Imorgon kväll däremot har jag planer. Jag och Rebecca ska gå på Hunger games på bio. Är sååå taggad alltså, varit taggad ända sen den senaste filmen haha. Har nämligen läst alla böcker och tycker att tredje boken är BÄST och framförallt slutet av boken så det ska bli sjukt kul att få se sista filmen nu. Innan bion kommer Rebecca hit en stund och hänger skulle jag tro, mys! Men detta sker först EFTER praktiken för först har jag en praktikdag 06.45-14.30 att se fram emot. HERE WE GO!

Nu ska jag äta lite, glo serie osv innan jag sover så vi hörs senare sötnosar. Puss!


Mina bebisar <3 så söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar