.

.

måndag 30 november 2015

Måndag, back to reality


Goddag. Har varit halvt död hela morgonen/förmiddagen men börjar lite smått vakna till liv nu. Sitter på vagnen mot praktiken nu och det är dags för ett kvällspass. Egentligen hade jag nog behövt ligga hemma och vila några dagar till men som student finns ingen tid till det. Jag har praktik och uppgifter som ska göras så det är bara att bita ihop! Och angående min uppgift... Alltså nej, bara nej. Brukar vara klar vid detta laget (den ska in om en vecka) men jag har faktiskt inte ens börjat. Åååå känner mig så stressad, oambitiös och allmänt kass men jag hinner nog, jag måste hinna. Eller alltså jag hinner ju slänga ihop en uppsats, frågan är bara hur bra den blir :( uuuuuhhhhhh!!!

Hursomhelst, idag ska jag ha utvecklingssamtal. Lite nervös är jag allt, hoppas verkligen det går bra :) halva praktiken genomförd åtminstone vilket betyder att 10 av 12 veckors praktik för terminen är avklarat. Fan vad grym jag är! Ifall utvecklingssamtalet går bra dvs....

Denna veckan har jag faktiskt inte jättemycket planerat. Har praktik mån och tis + hela helgen (fre-sön) så det finna ju inte jättemycket utrymme till roliga saker. Men jag ska åtminstone träffa Vickan på onsdag, vi ska till stan och kolla julklappar! Sen har jag inte mycket mer planerat ännu, men det kommer. Ser grymt mycket fram emot onsdag iaf, älskar att strosa i affärer och kolla julklappar. Sååååå mysigt!!!


Nä nu ska jag av vagnen, köpa lite mat till sen (har inte orkat laga något) och sen byta om till blåkläder. Vi hörs senare och önska mig lycka till med både praktikdagen och utvecklingssamtalet! Detta kommer bli tufft...

 
Bebisar <3


Och jag. Några tighta jeans eller liknande kan jag inte ha på mig just nu utan får göra det bästa av situationen med kostymbyxor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar