.

.

onsdag 20 juli 2016

14 arbetspass kvar!!



Nä nu får man väl sova lite då. Är supertrött verkligen. Men hade en bra dag på jobbet, alltid skönt att avsluta med ett bra jobbpass innan lite ledighet. Två dagar får jag och sen är det dags igen. Har sammanlagt 14 jobbpass kvar fram till och med åttonde augusti, då gör jag mitt sista pass denna sommaren. Gud så fort tiden har gått ändå, känns som jag precis började och nu är det drygt två veckor kvar??? Hur sjukt???


Afterwork snap från förut. Perfekt filter som täcker mitt vidriga munsår HAHA.


Som ser ut typ såhär. Man ser inte riktigt det på bilden men det är småååå blåsor runt allt det röda, fy :( btw fick jag en komplimang idag: "dina läppar har perfekt form, fyllighet, storlek och allt sånt, skulle jag haft såna läppar skulle jag spana in mig själv i spegeln hela tiden och prova nya läppstift varje dag och bara känna mig jävligt snygg". Det var väl en fin och samtidigt lite originell komplimang right? :D



Ser ruskigt mkt fram emot det förresten, semestern alltså (tillbaka till ämnet). Jobbar dagen den 8:e och sen den 9:e augusti ska jag packa, göra naglar (!!!) och njuta av en ledig dag innan jag och mamma åker utomlands den 10:e. Längtar sååå mkt. Sol & bad, lite "utflykter" och ett nice hotell. Kan inte avsluta sommaren på något bättre sätt, right? När vi kommer hem har jag dessutom ca en vecka ledigt innan skolan drar igång igen, SISTA terminen. Så sjukt.


Nej nu gled jag iväg lite där, gick händelserna i förväg haha. Jag har ju faktiskt lite tid kvar innan semester =) hur jag ska spendera dessa två lediga dagar vet jag inte, det beror lite på vädret och liknande. Men imorgon ska jag iaf ta sovmorgon, det förtjänar jag! Och förresten har jag bestämt mig för att vänta med att visa er klädesplagget jag fick hem igår. Har ju ett till paket på g innehållande tre plagg och ett par skor, roligare att fota och visa allt på samma gång =) så hoppas paketet kommer snart!

Nu - läggdags. Vi hörs imorgon när jag är pigg och glad. Puss på er!


Moltis hälsar godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar