.

.

fredag 22 juli 2016

Fredag!


Godmorgon! Är på väg mot jobbet för en låååång dag. Inte supertaggad pga förkyld, MEN jag fick min lönespec imorse som piggade upp tillvaron lite extra =)

Hoppas på en bra dag med lagom mycket att göra och sen när jag slutar är det freeeedag! Inte jättemkt för mig att fira då jag jobbar imorgon, men jobbar åtminstone kväll då så om jag vill göra något ikväll kan jag utan att behöva tänka på att gå upp fem imorgon bitti. Så det är gött. Så lite fredagsfeeling kan jag allt få, börjar 13.30 imorgon så!


Dagens. Japp jag kör alltid sköna byxor till jobbet (majoriteten av morgnarna åtminstone, alla gånger jag inte ska göra ngt direkt efter) eftersom jag ändå ska byta om direkt när jag är framme. Jobbigt med tighta jeans då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar