.

.

söndag 17 juli 2016

En lyckad helg!


Baby-showern blev riktigt lyckad, Elin misstänkte verkligen ingenting och blev väldigt överraskad så det var kul! Dagen har allt som allt varit lyckad och det har varit så kul att vara med tjejerna. Hela denna helgen har faktiskt varit lyckad, en bra AW, supermysig bästisdag igår och som sagt en bra dag även idag. Som pricken över i hade O dessutom satt upp skohyllor i min garderob medan jag varit borta i helgen, så nu kan jag äntligen få organiserat alla mina skor istället för att ha hälften i en flyttlåda. Jag blev såå glad, har tänkt göra det länge men inte haft ork/lust när jag jobbat så mkt och varit trött så det var ju grymt nice att komma hem och upptäcka att han hade gjort det!!!!

En annan grej som gjorde min hemkomst lite extra trevlig var att det hade kommit paket (förmodligen i fredags men då kollade jag aldrig) till mig. I paketet låg ett halsband, ett sånt där "every-day-halsband", kan ju bara ha halsband som smycke på jobbet pga att jag jobbar i vården. Som jag nämnde för ett litet tag sen så införskaffade jag ett sådant halsband, ett jag trodde skulle vara helt perfekt men som inte var något att ha och helt förlorade sitt syfte när det väl kom, så jag fick beställa ett detta istället. Detta är jag sååå nöjd med =) Bra att ha, för nu kan jag variera lite, fick ett av Jessika på min födelsedag som jag burit varje dag sen dess, kul med omväxling (även om jag älskar det jag fått av jess).

Lite bilder här nedan då från helgen (förutom såna jag redan visat under helgens gång, typ från afterworken). Vi börjar med halsbandet!




Sååå fint, älskar det redan haha :) Nu går vi vidare till min garderob som numera har skoställ!



Hur nice??? Detta är dock bara en del av garderoben (resten av garderoben är fortfarande lite kaotisk så ni får nöja er med att se två av skoställen). Åh älskar älskar ÄLSKAR dem. Ska in en till byrå bara i garderoben nu och sen så är den klar, can't wait to show you! 

Vi fortsätter med två bilder från showern:




Allt gick i blått, Elin ska ha en liten kille :) Kakan längst ner till vänster med blå glasyr och vita strösselkulor har jag och Jessika gjort (!!!!) och den blev SÅ god. En morotskaka är det och den var faktiskt perfekt vilket jag fortfarande är förvånad över då jag och Jerre brukar vara rätt så kassa på att baka. Eller brukade ;)

Och avslutar med en bild på......


Den nya kaffemaskinen (vänster). Kallar man ens en sån för kaffemaskin? Det är en sån med kapslar. Jaja i vilket fall fick jag den av min kära moster och hennes man och den är så så fin. Ska inviga den imorgon tänkte jag. Tack än en gång Ingela och Jan (vet inte om dom läser men jag kan ju tacka ändå).


Kort summering av helgen: Awesome!



Nu ska jag glo ett par avsnitt Grey's innan jag sover. Imorgon blir det back to work och jag inleder veckan med kvällspass måndag & tisdag innan jag är lite ledig igen. Vi hörs imorgon, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar