.

.

lördag 30 juli 2016

Nytt


Ska visa vad jag köpt nytt i klädväg då. Egentligen känner jag att jag hellre hade velat köpa höstkläder (ÄLSKAR höstkläder, färgerna, materialen allt) men eftersom jag ska iväg behövde jag tänka lite mer somrigt. Linnena går ju dock att använda i höst också, får matcha dem lite mer höstigt då bara :)



First - en strandklänning. Den är halvt genomskinlig I know men tanken är ju att dra den över bikinin från stranden så då spelar det ju ingen roll. Kanske förresten går att ha till vardags också? Med en svart tight underklänning bara...? Det får jag prova någon gång. Supersöt var den iaf.




Linne ett, blått.





Linne nr två, blandade nude-aktiga kulörer. Blev två bilder på det av ngn anl.





Linne nr 3, med hög hals. Blev två bilder på det med. 





Supergoa byxor. Såna här går jag runt i jämt hemma, blir oftast svarta för båda mina mönstrade är lite sönder. Så nu fick det bli ett par nya :)




Och ett par superenkla tofflor att köra ner fötterna i på väg till stranden. Syns ej på bilderna men dom glittrar liiiite lite. Jag gillar inte tofflor egentligen, knappt sommarskor öht (ni vet ballerinaskor & sandaler) men mamma övertalade mig att det skulle bli jobbigt att snöra på mig converse ner till stranden/poolen ;)



Japp det var dagens köp i klädväg. Rätt så nöjd faktiskt, mest gillar jag nog klänningen. Eller linnet i nude-färger. Nu blir det sen-middag, burgare på Tugg. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar