.

.

söndag 24 juli 2016

Söndag


Hej på er! Pigga och glada?? Det är inte jag kan jag säga haha. Eller glad är jag väl men jag är då fan inte pigg. Den kroppsliga tröttheten tog aldrig överhanden utan jag hade fruktansvärt svårt att somna inatt. Svårare än på läääänge länge alltså. Blev inte ens en timmas sömn. Blä så ska man orka jobba på det. Jaja, det ska väl gå det med. Får ta en powernap direkt när jag kommer hem sen. Det lär behövas!

Jobb till 15.15 blir det iaf, skönt att sluta lite tidigare på helgerna. Sen ska jag hem och powernapa som sagt. Därefter vet jag inte, beror helt på hur trött jag är. Mindre än en timmas sömn!!! Helt sjukt alltså, var uppriktigt förvånad över hur svårt det var att somna. Hmm... Hade väl mkt att tänka på kanske?

Förresten hade jag någon form av "läsar-rekord" på bloggen igår. Högsta läsar-siffran jag någonsin haft. Fint det! Vet inte riktigt vilka ni är eller hur ni hittat hit men ni är välkomna. Det är endast en av mina nya besökare jag känner till, var bloggen så rolig som du hade tänkt dig? ;) Nej precis, jag sa ju det. Men välkommen anyway, roligt att du vill läsa om mitt enformiga liv. Och ni andra också för den delen :)


Nä nu är det snart dags att gå in och byta om så får avsluta för stunden. Vi hörs senare!


En liten morgon-kisse. Hur jäkla söt är inte han? Döööör. Världens sötaste.


Och sen en trött bild på en trött mig innan jag gick hemifrån. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar