.

.

måndag 25 juli 2016

Måndag


Godmorgon på er! Är på väg mot jobbet just nu så tänkte klämma in ett litet inlägg. Min gårdag var ju absolut inget att hänga i granen tyvärr utan det var bara smärta smärta smärta, så jag sov bort största delen av eftermiddagen för att det var de enda som hjälpte. Usch! Tur att den dagen är över. Idag är det lite bättre, har förebyggt med hela mitt Apotek haha så är ganska så trött (tabletterna gör mig trött) men åtminstone hyfsat smärtfri så det får gå. Måste bara komma ihåg att fylla på kontinuerligt med mediciner under hela dagen så jag slipper smärttoppar. Håller den sig på en sån nivå som den är nu så kan jag nog ta mig igenom dagen åtminstone.

Ja, nu till annat. Dags för jobb som sagt och jag jobbar till 16. Imorgon är jag ledig. Ska bli oförklarligt skönt, behöver verkligen en ledig dag nu. Sen är jag ledig i helgen också, bättre blir det inte! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon när jag är ledig förutom att njuta av ledigheten men det återstår att se =) skönt ska det bli i vilket fall!

Vi får höras lite senare, antingen på lunchen eller efter jobbet för nu ska jag snart in och byta om och ladda upp. Ha en bra dag!


Bild ej från idag men ett bildlöst inlägg är så trist så det får bli den =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar