.

.

torsdag 28 juli 2016

Dagens.


Dagens humör: blandat får jag nog faktiskt säga. Var ganska så arg ett tag förut men i det stora hela har jag varit på bra humör och glad :)

Dagens mående: helt okej. Smärtan börjar avta och även förkylningen så det är på väg åt rätt håll!

Dagens borde: betala en räkning var något jag borde gjort idag som jag faktiskt även gjorde. Så well done av mig.

Dagens frisyr: en hög knut lite till höger på huvudet, as always när jag jobbar haha.

Dagens smink: en tunn linje med mörk ögonskugga närmast övre franslinjen och lite rouge, också as always när jag jobbar haha. 

Dagens klädsel: första halvan av dagen, scrubs. Sen jag kom hem, sköna brallor och en hoodie haha.

Dagens planer: ja förutom att jobba så hade jag ju inga planer idag =) 

Dagens materiella vill ha: en Balenciaga-väska. Som alltid haha. Drömmen.

Dagens beroende: tuggummi. Tuggar allrid tuggummi när jag jobbar, minst ett halvt paket om dagen haha...

Dagens tråkigaste: att behöva gå upp imorse när klockan ringde haha. Det var ju lite segt.

Dagens längtan: till helg!

Dagens superlängtan: till semester :) 8 jobbpass kvar!

Dagens tidning: ingen... Aftonbladet i telefonen möjligtvis haha.

Dagens låt: vet inte, ingen särskild tror jag,




Nu ska jag lägga mig, jobbar dag imorgon så ska ju upp 5 då som vanligt. Vi hörs imorgon bitti, puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar