.

.

onsdag 27 juli 2016

Ändrade planer.


Kom precis hem från jobbet, herregud vad jag har haft att göra haha. Men det är skönt, kvällen har gått superfort. Blev typ chockad när jag kollade på klockan och den redan var halv nio förut haha. Så jag jobbade på en timma till och slutade vid halv tio =)

Nu är jag som sagt precis hemkommen. Ska äta lite och sen sova så fort jag bara kan, jag hade nämligen misstagit mig lite. Jag jobbar inte alls kväll imorgon utan jag jobbar dag. Börjar alltså 06.45 istället för ett vilket jag heeelt hade missat. Så istället för en chillkväll framför massa avsnitt av Grey's nu så blir det på sin höjd ett avsnitt och sen läggdags. Blöööö så tråkigt haha. 

Nu har jag lite att greja med innan jag ska sova - äta, tvätta mig och borsta tänderna, kolla greys för att komma ner i varv och lite annat smått och gott :)


En halv jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar