.

.

fredag 15 juli 2016

If you don't care, I won't care.


Dags att sova! Hunnit med allt jag skulle sen jag kom hem så nu ska jag sova ett par timmar innan klockan ringer vid fem imorgon. Ett pass kvar, sen en helt ledig helg, guuud vad nice!! Ska inleda helgen med afterwork med några från jobbet, mkt trevligt. Vi tänkte dra ut direkt efter jobbet och äta någonstans och dricka drinkar. Riktigt nice. Det blir med andra ord Vargön på lördag =) Minns ni att jag sa att jag skulle kika upp mina fredagsplaner innan jag visste om det blev Vargön fredag eller lördag? Ja min första plan aka det jag helst av allt hade velat göra gick ju käpprätt åt hell haha och min back-up-plan var AW. Dock visste jag inte helt säkert förrän idag om det verkligen skulle bli någon AW, skulle det inte blivit det skulle jag åkt till Vargön, men nu när jag fått det bekräftat så får det bli Vargön tidigt på lördag ist =) Blir nog en nice fredag!


Nu måste jag sova så jag är pigg och glad imorgon. Puss på er!





Pics från just nu, plattat hår var ett tag sen alltså! Sen att jag är helt osminkad och äckligt jävla sliten efter en hel eftermiddag/kväll med jobb är en annan femma haha. Håret är åtminstone platt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar