.

.

måndag 11 juli 2016

Piggare nu!


Hej på er, är lite piggare nu =) har sovit i två timmar och ätit lite nu efter jag vaknade så nu är jag piggare. Har fortfarande ont i magen tyvärr men det får la gå....

Jobbdagen idag då, den var luuuugn. På morgonen fanns det en hel del att greja med men efter att morgon- och rondarbetet var gjort så var det väääldigt lugnt haha. Segt, tkr jag så försökte hitta på lite annat att göra. Slutade med att jag och en kollega fyllde på skåp och vagnar med grejer, snyggade till i behandlingsrummet, tvättade rullstolar, droppvagnar och gåbord samt tog en låååång sightseeing genom sjukhusets korridorer för att gå till en annan avdelning med lite saker som dom behövde. Så även om det inte fanns mkt att göra så skaffade vi oss något att göra haha. Det blev lite roligare än då =) Slutade vid kvart i fyra och då blev det direkt hem och vila. Så det är väl vad jag gjort idag.


Nu under kvällen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt och imorn är jag ledig. Love it!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar