.

.

torsdag 7 juli 2016

Tiden läker alla sår, right?


Good morning guys! Hänger med Kevin, han är lat och ligger och gosar med Moltas och halvsover och jag dricker lite kaffe och tar det lugnt bredvid dom. Idag är det fullt hus här hemma, Ozcar är hemma sjuk, Kevin är här och jag är ledig haha. Så det är fullt kan man väl säga =) 

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag men det får vi väl se! Vet ni förresten vad jag ser fram emot? Att kunna göra mina naglar igen. En månad kvar och jag längtar verkligen SÅ mycket haha. Älskar att ha fixade naglar men det får man ju inte ha inom vården så direkt när jag jobbat klart för sommaren ska jag gå och göra naglar. Can't wait alltså!!!!!



Bilder från ett år tillbaks. Tro mig ni vill inte se en bild från nu haha ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar