.

.

söndag 3 juli 2016

En härlig lördag




Efter att ha mött upp Sean förut blev det en sväng till Aker brygge (stavning på det?) och det var strålande sol och superfint nere vid vattnet.



En liten bild på "torget" precis innan bryggan var ju givet.



Sen ville vi båda vara med på bild......



Längs med "bryggan" finns det ju en rad olika restauranger/barer/fik osv så det var ju bara att välja och vraka. Bad Sean gå och beställa en "fruktig, somrig, syrlig och absolut inte för stark" drink till mig. Han kom tillbaka med den på bilden ovan. Smakade passionsfrukt och hade lite samma konsistens som slush. Den var helt fantastiskt god - syrlig, fruktig, somrig och inte det minsta stark. Jag har väldigt svårt för smaken av alkohol, tycker det är extremt äckligt så i de fall jag inte dricker för att bli full väljer jag oftast alkoholfritt. Men idag ville jag festa till det med en drink, och tro det eller ej men denna smakade i princip ingen alkohol alls (om JAG tycker att det inte smakar alkohol så smakar det inte alkohol haha, så känslig är jag). Så det var en perfekt fördrink inför Rihanna. 

Konserten var såklart helt grym. Var framme lagom till Big Sean som var "förband" (säger man förband även när det inte är ett band???) och därefter klev Rihanna på och ägde hela arenan. Mäktigt. Har dock inga bilder därifrån utan endast några korta filmklipp, lagt ut ett på min insta lisaobrien om någon är nyfiken haha.


Kom till hotellrummet för ett tag sen, och då vart det fyrverkerier utanför fönstret. Fett mysigt! Nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova. Längtar redan till hotellfrukosten imorgon HEHE. Puss på er och godnatt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar