.

.

söndag 17 juli 2016

Bra helg so far



Time for some sleep. Haft en bra dag idag, EN TILL. Gårdagen var ju helt amazing och även denna dagen har varit bra. Älskar såna helger.

Började dagen (ja inte när jag vaknade där klockan sex utan andra gången jag gick upp när jag gick upp "på riktigt") med att få skjuts till Jessika och därifrån styrde vi bilen mot Trollhättan. Blev en sväng på Överby för att handla present för imorgon och sen åkte vi vidare till hennes föräldrar. Hängde där en stund och det var jättetrevligt! Sen åkte vi vidare till mamma. Här har det blivit bakning (också inför imorgon) och vi har ätit pizza, kollat på film och haft det mysigt. Nu ska vi snart sova, vi lånar min mosters friggebod och kör en sleep-over. Hur mysigt med en sleep-over med bästie???? En ganska så perfekt lördag skulle jag vilja säga och framförallt eftersom jag var lite trött från den grymma kvällen igår :)

Imorgon ska jag och Jessika träffa Elin, vi tänkte dra till Överby och shoppa lite. Idag köpte vi bara present men imorgon ska vi shoppa till oss själva =) Svarta jeans står högst på inköpslistan då jag råkat paja mina favoriter och mina andra par inte är lika bekväma. Sen får vi se om jag hittar något mer.

Nä nu blir det faktiskt läggdags, hoppas ni haft en bra dag & puss på er!





Inte direkt blivit några bilder idag förutom på snap så bjuder på denna från min snap samt två bilder på mig & sandris från igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar