.

.

onsdag 13 juli 2016

Onsdagmorgon


Godmorgon från bilen! Japp Ozcar är gullig och kör mig innan han börjar vid sju, såååå nice att slippa åka vagn haha. Det är visserligen smidigt med vagn, gå ut till hållplatsen 200 meter bort och sen åka 20 min och vara framme precis utanför sjukhuset, men det är ju alltid skönare att åka bil =)

Vet ni en sak förresten? Mina händer har blivit sååå fruktansvärt brutalt torra. Antar att det är för att jag tar handsprit x100 typ varje dag, men det är sjukt fult haha. Händerna är helt fnasiga, ser ut som jag doppat dom i mjöl och sen slagit av dom mot varandra så gott det går men ändå har lite mjöl kvar på dom, om ni fattar? Och då använder jag ändå handkräm ganska ofta på jobbet. Måste nog börja använda det ännu mer frenetiskt. Mellan fingrarna är värst, ser helt vidrigt ut haha.




 Svårt att få rättvisa bilder men kolla bara....


Nä nu ska jag vara lite social innan vi är framme. Jobb till 16 och jag hoppas på mkt att göra så att dagen går fort. Vi hörs senare!


Morgonbild från soffan för en stund sen. Japp jag är trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar