.

.

onsdag 20 juli 2016


Hej på er. Vaknade upp tvärförkyld med ont i halsen och täppt näsa - inte riktigt så jag planerade att vakna upp min lediga dag men det är väl bara att gilla läget :) Har slappat någon timma i soffan med kaffe & katter och nu har jag precis slängt in en tvätt. Hur duktig?? 

Tänkte vila i soffan en stund (läs: ett par timmar) till och sen ska jag ta ett bad, plocka ur diskmaskinen och eventuellt greja lite i garderoben. Har än så länge bara fyllt upp två av skoställen (dom jag visade er på bilden häromdagen) så idag tänkte jag fylla upp resten och kanske vika in lite mer kläder =) Får se vad jag orkar och känner för, jag älskar ju att greja i garderoben, älskar kläder och skor så tycker det är bäst att greja när jag är på humör för det så det är en rolig grej snarare än ett tvång. Så jag får se hur mkt det blir gjort!

Ikväll har jag inga spikade planer, är sugen på att dra någonstans och äta och kanske dricka ett glas vin. Får se hur det blir med detta. Jag är ju typ den enda som är ledig så får se ifall jag lyckas få med mig någon ;) försöker tjata på Unda hehe.


Oldie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar