.

.

onsdag 27 juli 2016

How can I miss a person who doesn't even care when I'm sad?


Läggdags! Lite sent men det spelar inte så stor roll för jag har vilat mycket under dagen. Det var skönt att vara ledig idag, kroppen behövde det efter två helvetes-smärtdagar. Idag har jag varit sååå mkt bättre smärtmässigt men tröttheten efter att ha fått ta extra smärtlindring i två dagar har suttit kvar så jag har vilat och sovit ganska så mycket idag. Börjar äntligen känna mig som mig själv igen så imorgon är jag nog back on track!


Blir kvällsjobb imorgon. Har tre jobbdagar framför mig innan helg (en ledig helg, woho) och ons + tors jobbar jag 13-21.30 och fredag 06.45-16. Så två kvällspass och ett dagspass har jag framför mig innan jag tar helg. Hoppas på FINT väder i helgen så jag kan göra massa kul =)

Ny måste jag sova. Vi hörs imorgon innan jobbet, puss på er.

 
Soffmys förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar